متیس

ای چشم خرد حیران در منظر مطبوعت ؛ وی دست نظر کوتاه از دامن ادراکت

متیس

ای چشم خرد حیران در منظر مطبوعت ؛ وی دست نظر کوتاه از دامن ادراکت

اینجا رو به عنوان مکانی در نظر گرفتم که بتونم نظرات یا تجربه هام رو بنویسم و یا هر مطلب ارزشمندی که به نظرم رسید باید جایی ثبت کنم:)

اگر براتون سوال پیش اومد ، "متیس" الهه خرد و فرزانگی در یونان باستان بوده :)

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

چیزی که میخوام بگم یه جورایی با عنوان متضاده. یعنی این عنوان کاملا درسته ولی درباره آدمای این دنیا:)

اصلا اصلا اصلا احساس دل پاکی نمی کنم. یعنی فک نمی کنم که آدمی هستم که دل پاکی دارم. اینو واقعا می گم. 

ولی یه چیزی رو احساس می کنم. احساس می کنم. خدا حواسش به همه چی هست. اگر کسی جایی جوری دل یکی دیگه رو بشکنه... یا آزارش بده.. خدا حواسش جمعه. احتمالا اصلا ربطی به پاک بودن دل اون فرد مظلوم(مورد ظلم واقع شده) هم ربطی نداره. اصن پاک نبودنم همین بس که به این قسمت های زندگیم که میرسم احساس آرامش می کنم! یعنی از این که فک کنم یکی که اذیتم کرده و من هیچ جوابی بهش ندادم(همیشه هیچ جوابی به ازار دیگران نمیدم!) یه جوری داره جبران میشه، احساس خوبی بهم میده! خب خوب نیست که از یه چیز ناخوب دیگران احساس خوبی داشته باشی! 

می دونم که هیچی از حرفام نفهمیدین:))))


چند ماه پیش توی یه کارگاه یکی رو دیدم که سعی می کرد اذیتم کنه! موقع ناهار دقیقا اومد سر میز من نشست. شروع کرد حرف زدن که اپلای کردم.. آمریکا...تو چیکار می کنی؟ قاعدتا صدها نفر از دوستانم اطرافم اپلای می کنن و من ناراحت نمیشم خب! ولی ایشون می دونست من قبلا در پی اپلای بودم و برام مشکل پیش اومد و لحنش اصلا دوستانه نبود... ایشون حتی خواستگار منو که میخواستیم با هم بریم میشناخت! ایشون حتی از طریق خواهر و مامان خواستگار من بهش هینت داده بود و خودشو مطرح کرده بود! و حتی خانوادش بهش گفته بودن که ازدواج با اون رو چون خونوادگی آشنا ان به ازدواج با یکی که غریبه باشه ترجیح میدن...

فک می کنم واضح شد که قضیه چیه:)))

ازین ماجرا یک سال میگذره اون بنده خدا(آقای مذکور)  الان ترمیک دکترا در کاناداست. ولی چند روز پیش اون دختر رو توی کافه دانشگاه دیدم. برخلاف همیشه که منو می دید بدو بدو میومد با خنده های زیرکانه بهم سلام می کرد. این دفعه سرش رو پایین انداخت و سر اون میزی که من بودم هم نیومد:) نمی دونم چه گذشته بهشون. نمی دونم چرا نرفته! شاید ترم بهمن میره!! ولی توی لینکدینش نزده که دانشگاهی برای دکترا پذیرش گرفته باشه.... نمی دونم... ایشالا خدا زندگیش رو روبراه کنه.. زندگی منم روبراه کنه:)

  • ۹۷/۰۷/۱۲
  • این چنین است برادر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی