متیس

ای چشم خرد حیران در منظر مطبوعت ؛ وی دست نظر کوتاه از دامن ادراکت

متیس

ای چشم خرد حیران در منظر مطبوعت ؛ وی دست نظر کوتاه از دامن ادراکت

اینجا رو به عنوان مکانی در نظر گرفتم که بتونم نظرات یا تجربه هام رو بنویسم و یا هر مطلب ارزشمندی که به نظرم رسید باید جایی ثبت کنم:)

اگر براتون سوال پیش اومد ، "متیس" الهه خرد و فرزانگی در یونان باستان بوده :)

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

هیچ‌وقت نذار کسی بهت بگه نمیتونی کاریو انجام بدی. 

اگه تو زندگیت رویایی داری باید ازش محافظت کنی، مردم نمی‌تونن خیلی کارها رو بکنن به خاطر همینم دوست دارن تو هم نتونی پس اگه چیزی می‌خوای باید خودت به تنهایی و بدون مکث اونو به دستش بیاری..


من خیلی از این جمله ها توی زندگیم شنیدم. خیلی ها بهم گفتن نمی تونی! اما همیشه به طرز عجیبی مصمم تر شدم که ثابت کنم. این موضوع البته تاثیر منفی هم توی زندگیم گذاشت. 

یکی اینکه توی اعماق وجودم اعتماد به نفسی که باید رو ندارم. و نکته دیگه اش هم توی تصمیمگیری هام بود.

مثلا من از همون ترم دو کارشناسی فهمیدم که برم رشته مهندسی کامپیوتر برام بهتره .هم بیشتر دوستش دارم و هم آینده بهتری دارم. اما انقدر اطرافم آدم های مزخرف، متحجر و دقیقا کسایی که خودشون نمی تونستن حرف میزدن که باعث شدن که فقط برق شریفو ادامه بدم  و به تغییر رشته فکر نکنم. 


  • ۹۷/۰۷/۳۰
  • این چنین است برادر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی